Δημιουργία εννοιολογικών χαρτών με θέμα την ελιά
"Όλοι οι μαθητές, ιδίως αυτοί που έχουν μια προτίμηση και έφεση στην οπτική μάθηση, επωφελούνται εκφράζοντας ιδέες, πληροφορίες και σκέψεις χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό από σχήματα, χρώματα, εικόνες, κείμενο και ήχο" (Becta, 2008).
Αξιοποιώντας την παραπάνω άποψη για τη χρήση των εννοιολογικών χαρτών και τη λειτουργία τους στην εκπαίδευση, οι μαθητές της Ε΄ τάξης στο πλαίσιο του προγράμματος erasmus+ "Ελιά, η θυγατέρα του ήλιου" δημιούργησαν τους δικούς τους εννοιολογικούς χάρτες κάνοντας χρήση του εργαλείου word με την καθοδήγηση του καθηγητή των υπολογιστών Γρηγόρη Στεργίου και τη συνεργασία της δασκάλας τους Κατερίνας Στεργιούλη.
Γνώρισαν έτσι την πορεία της ελιάς στο χώρο και το χρόνο και προσπάθησαν να τη συνδέσουν με τα γνωστικά αντικείμενα που διδάσκονται.